Öncelikle merhaba efenim ;

Firefox adlı tarayıcıyı kullanıyorum , adblock ve ublock origin adlı eklentileri kullanıyorum ve ne konu açıp ne mesaj atabiliyorum bu konuyu chrome açıyorum.