• 23-03-2022, 12:05:30
    #1
    arkadaşlar merhaba e devletten sıgorta sorgulattıgım zman 21 gün ücretsiz izin görünüyor sebebı nedır
  • 23-03-2022, 12:08:53
    #2
    Hernie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba e devletten sıgorta sorgulattıgım zman 21 gün ücretsiz izin görünüyor sebebı nedır
    Hocam yalnızca 1 gün rapor almışsınız. Şubat 28 çektiği için de 27 gün priminiz yatmış. (GÜN kısmına bakacaksınız.)

    Eksin G.N. anlamı eksin gün nedenidir. 21 de diğer ücretsiz izin anlamına geliyor.
  • 23-03-2022, 12:09:56
    #3
    hocam yalnız şubatta tum gun calıstım herhangı bır rapor almadım kafasına gore gırme sansı var mı
  • 23-03-2022, 12:12:53
    #4
    Hernie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yalnız şubatta tum gun calıstım herhangı bır rapor almadım kafasına gore gırme sansı var mı
    1 gün raporlu veya izinli göstermiş işyeri. Konu bundan ibaret, bir yetkiliyle konuşabilirsiniz. Kafalarına göre muhasebeciye bildirip bu işlemi yapabilirler.
  • 23-03-2022, 12:15:36
    #5
    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gün raporlu veya izinli göstermiş işyeri. Konu bundan ibaret, bir yetkiliyle konuşabilirsiniz. Kafalarına göre muhasebeciye bildirip bu işlemi yapabilirler.
    tamamdır cok tesekkurler hocam