hocam yalnız şubatta tum gun calıstım herhangı bır rapor almadım kafasına gore gırme sansı var mı
1 gün raporlu veya izinli göstermiş işyeri. Konu bundan ibaret, bir yetkiliyle konuşabilirsiniz. Kafalarına göre muhasebeciye bildirip bu işlemi yapabilirler.