Katarlı Sevgilim oldu sorum var - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Katarlı Sevgilim oldu sorum var
21
●
1.692
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Katarlı Sevgilim oldu sorum var
1
2
3
19-03-2022, 23:50:24
#19
OzeL
Üyeliği durduruldu
Dikkat etmenizi tavsiye ederim, bu tarz diyaloglarda para talep ediliyor. Sen gelme ben geleyim uçak bileti parası gibi türlü türlü bahaneler.
19-03-2022, 23:52:37
#20
Misafir
Ona sorsana.. Veya Katarin resmi sitelerinden baksana. Mutlaka inglizce versyonlari da vardir o tarz sitelerin.
20-03-2022, 00:00:03
#21
muratergl
hocam yengenin kardeşi, kuzeni, arkadaşı, arkadaşının arkadaşı, arkadaşının arkadaşının arkadaşı varsa talibim
20-03-2022, 03:33:02
#22
AlizeTR
hayır maaş alamazsın, vatandaşlık aldıktan sonra iş kurmak / yapmak istersen oralarda şartlar daha kolay olur.
mesela kebapçı / dönerci falan daha kolay açılır.
bilet için para istiyormu mesajına çok güldüm.
.d
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler