hayır maaş alamazsın, vatandaşlık aldıktan sonra iş kurmak / yapmak istersen oralarda şartlar daha kolay olur.
mesela kebapçı / dönerci falan daha kolay açılır.

bilet için para istiyormu mesajına çok güldüm.
.d