• 19-03-2022, 22:58:51
    #1
    Makaledeki taban fiyatlarının kalktığını yeni öğrendim ve eski taban fiyata göre bir ücret söylüyordum herkese. Taban fiyat kalktığı için de artık makale işi alamaz olduk. İnsanlar resmen makale savaşı vermeye başlamış. Kim daha düşük verirse onu kabul ediyorlar. 4 ten 3 e bile düşmüş olsaydı yine ses etmeyecektim. Sizin fikirleriniz neler ?
  • 19-03-2022, 23:04:10
    #2
    Hocam 4 bile az iken adamlar 2 tl ye yazar arıyorlar, bu tamamen saygısızlık.
  • 19-03-2022, 23:04:48
    #3
    Forumda alınan en anlamsız karar bence.
    Kalite düşer..
  • 19-03-2022, 23:05:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok yanlış alınmış bir karar.

    @Admin;
  • 19-03-2022, 23:08:00
    #5
    @Admin; bu kararı yeniden gözden geçirmeli diye düşünüyorum
  • 19-03-2022, 23:09:42
    #6
    Çok yanlış alınan bir karar olduğu net şekilde söylenebilir. Çünkü emeğe saygısı olmayan ve özelden fiyat kıranlar yüzünden iş alamaz olduk.
  • 19-03-2022, 23:14:47
    #7
    Doğru karar, kaliteyi zaten kişi bulup alıyor
    Çoğu yazar 4 TL ye sipariş toplarken gidip 1.5 TL'den alıp satıyordu
  • 19-03-2022, 23:15:49
    #8
    Ben de bu konuya katılıyorum. Elbette herkesin kalitesi işin fiyatını belirler nitekim insanlar ucuz etin yahnisini de denemek istiyor.
  • 19-03-2022, 23:16:43
    #9
    Bana göre gayet iyi bir karar olmuş.

    Zaten kendini kanıtlamış kişilerin kalitesi belli olduğundan, müşteriler ona göre ödeme yapıyor. Kalitenin fazla önemli olmadığı projelerimde kelime başına yüksek ücret vermek mantıksız oluyordu. Ayrıca bu kural sayesinde sektöre yeni başlayan kişiler daha rahat iş bulabilir, tecrübe kazanabilir. Fırsat eşitliği sağlanmış olunur. (Fiyat yüksek olunca kimse yeni birinden sipariş geçmek istemez ve pazarı eskiler domine etmiş olur.)

    Son olarak bu kural sayesinde başka sitelerden güvensiz alışveriş yapacağıma, r10 içerisinde ticaret yapabilme fırsatı yakaladığım için mutluyum. Ayrıca kalitenin önemli olduğu projelerde kimsenin üç-beş liranın hesabını yapmayacağına eminim. Benim görüşüm bu yöndedir.