Makaledeki taban fiyatlarının kalktığını yeni öğrendim ve eski taban fiyata göre bir ücret söylüyordum herkese. Taban fiyat kalktığı için de artık makale işi alamaz olduk. İnsanlar resmen makale savaşı vermeye başlamış. Kim daha düşük verirse onu kabul ediyorlar. 4 ten 3 e bile düşmüş olsaydı yine ses etmeyecektim. Sizin fikirleriniz neler ?