Bana göre gayet iyi bir karar olmuş.
Zaten kendini kanıtlamış kişilerin kalitesi belli olduğundan, müşteriler ona göre ödeme yapıyor. Kalitenin fazla önemli olmadığı projelerimde kelime başına yüksek ücret vermek mantıksız oluyordu. Ayrıca bu kural sayesinde sektöre yeni başlayan kişiler daha rahat iş bulabilir, tecrübe kazanabilir. Fırsat eşitliği sağlanmış olunur. (Fiyat yüksek olunca kimse yeni birinden sipariş geçmek istemez ve pazarı eskiler domine etmiş olur.)
Son olarak bu kural sayesinde başka sitelerden güvensiz alışveriş yapacağıma, r10 içerisinde ticaret yapabilme fırsatı yakaladığım için mutluyum. Ayrıca kalitenin önemli olduğu projelerde kimsenin üç-beş liranın hesabını yapmayacağına eminim. Benim görüşüm bu yöndedir.