• 19-03-2022, 15:56:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yarın tüm gün boşum. Yani vaktim müsait. Sivas'ı bilmeyen ama Sivas'a gelecek olan arkadaşlara hiç bir maddi beklenti içinde olmaksızın tamamen ALLAH rızası için yardımcı olabilirim. Terminalden alıp, istediği yere götürmek, yemek içme açısından makul yerleri göstermek, konaklama imkanlarının nereler olduğunu anlatmak ve yol gösterme konusunda gereksinim duyanlar yazabilirler ...

    Gayrimeşru işi olanlar / ahlaki olmayan iş için gelecekler asla yazmasın.
  • 19-03-2022, 15:59:09
    #2
    Blablacar şu an aktifse (Covid den dolayı hizmetine ara vermişti) oradan yolculuk açıp yolcu alabilirsiniz. Giderken boş gitmeyip sohbet edersiniz. Ücret alıp almamak size kalmış.
  • 19-03-2022, 16:00:18
    #3
    umaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blablacar şu an aktifse (Covid den dolayı hizmetine ara vermişti) oradan yolculuk açıp yolcu alabilirsiniz. Giderken boş gitmeyip sohbet edersiniz. Ücret alıp almamak size kalmış.
    Konuyu okudunuz mu hiç?
  • 19-03-2022, 16:01:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okudunuz mu hiç?
    İşin gücün rast gelsin.
  • 19-03-2022, 16:11:06
    #5
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okudunuz mu hiç?
    Okudum, farklı bir ilden gideceğini düşünerek alternatif olsun diye yazmıştım.
  • 19-03-2022, 16:13:45
    #6
    Valla dostum o kadar çok istedim ki yarın Sivasta olmayı. Malum ALTAY'ımın maçı var... Nasip olmadı.
    Güzel düşüncelerin için tebrik ederim seni...
    Allah yolunu açık eylesin.
  • 19-03-2022, 16:15:17
    #7
    hayatımda sivasa 1 kez gittim oda trabzona araba satmaya giden bir abim vasıtasıyla. 2017veya 2018 di. arazisi çok fazla kırsal bir alan. şehir dışı bir lokanta gibi bir yerde durduk suyunu içtim dokunmadı.karını yedim dokunmadı.normalde ben adananın sıcağında bile şoğuk dolaptan su içsem dokunur. bizim gittiğimiz gün kar yağmıştı ve o sene sivasa hiç kar yağmamış. yollarda kalan tırlar otobüsler,kamyonlar ne ararsan var. bizd kaldık tabi kısa sürelide olsa. sivasın şehir merkezi küçük ama şirin bir yer. ben çok olumsuz düşünüyordum gelişmemiş bir yer sanıyordum. 1 gece ortak dostumuzun evinde sivasta kaldık sabah namazını kılarken camide kar yağışı başladı yedim. 30 senedir kar görmemiştim. üstelik adanadan gelirken fazla kalın giyinmediğim halde havası karı bana dokunmadı hasta olmadım. çok şaşırmıştım. sivasa ait bir köfte,bir börek,birde değişik bir çorba içmiştik hepsi güzeldi adlarını unuttum ama.

    yani giden olursa arkadaştan onları ısmarlasın size
  • 19-03-2022, 16:29:01
    #8
    Süper düşünce.. Tebrikleri mi sunuyorum değerli hocam. Süpersiniz.. 😇🙏🤛
  • 19-03-2022, 16:39:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Boş durana kadar birine faydamız olsun en azından ...