hayatımda sivasa 1 kez gittim oda trabzona araba satmaya giden bir abim vasıtasıyla. 2017veya 2018 di. arazisi çok fazla kırsal bir alan. şehir dışı bir lokanta gibi bir yerde durduk suyunu içtim dokunmadı.karını yedim dokunmadı.normalde ben adananın sıcağında bile şoğuk dolaptan su içsem dokunur. bizim gittiğimiz gün kar yağmıştı ve o sene sivasa hiç kar yağmamış. yollarda kalan tırlar otobüsler,kamyonlar ne ararsan var. bizd kaldık tabi kısa sürelide olsa. sivasın şehir merkezi küçük ama şirin bir yer. ben çok olumsuz düşünüyordum gelişmemiş bir yer sanıyordum. 1 gece ortak dostumuzun evinde sivasta kaldık sabah namazını kılarken camide kar yağışı başladı yedim. 30 senedir kar görmemiştim. üstelik adanadan gelirken fazla kalın giyinmediğim halde havası karı bana dokunmadı hasta olmadım. çok şaşırmıştım. sivasa ait bir köfte,bir börek,birde değişik bir çorba içmiştik hepsi güzeldi adlarını unuttum ama.
yani giden olursa arkadaştan onları ısmarlasın size