Arkadaşlar şimdi başımda öylesine saçma bir olay var ki sinirlerim bozuldu. Benimde hatalarımın olduğu olay şöyle ;
bundan 1 ay önce bir eve taşındık emlak ofisinden kiralik ve emlakçının evi olduğunu sonradan öğrendik. Ev sahibi inatla elektriği üstünden devretmiyordu bugün yarın diye diye 1 ay geçti neyse son gelen fatura 2600 tl gelince pazartesi sen al üstüne ben kapatayım demeye başladı. faturada sıkıntı yok tamamen bizim elektrik giderimiz bu. Bugünde eşimi aramış, kira sözleşmesi eşim üstüne. biz kirayı artık elden almak istiyoruz ibana göndermeyin banka otomatik mi cekiyormus ne birşeyler zirvalamis. Kira sözleşmemiz var ama güvendiğimiz için ki en büyük hatamız bu adres kismi yarim yamalak doldurulmus bize verdiği kopyada. Sadece mahalle var. Ondakini bilmiyorum tabi. Artı olarak senet yaptık 12 ay boyunca her bir senet kira bedeli ama bu sözleşmede belirtilmemis. Yani bu emlakcinin amaci ne anlamış değilim oturdugumuz yerde kiralar felaket yükseldi bizde ucuza verdiğini düşünüp cikarmak için ucuz planlar mi yapiyor bilmiyorum. Ben pazartesi gittiğimde sözleşmeye senet yapildigina dair madde koyulmasini, adresinin düzenlenmesini ve iban harici odeme yapamayacağımı belirticem. İşler nereye varır nasıl çözülür resmi bilgisi olan kişiler yardımcı olursa sevinirim
Kira sözleşmesinde bilgili kişiler
26
●678
- 19-03-2022, 00:07:22Sen kiranı banka aracılığı ile gününde ödediğin sürece seni değil ev sahibi putin bile çıkartamaz
- 19-03-2022, 00:09:15ilk kiramizi bankadan yatirdik zaten aciklamayada belirttik ki depozitoyuda öyle yaptikfalanfilan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya derse tekrar duzenlenmez bu veya ne olacak aramızda sıkıntı çıkmaz gibisinden zora sokarsa?Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-03-2022, 00:09:55hayır kira bedeli 2500 ve 12 senet var tanesi 2500 tl olan ama bu senetler şuan düşününce havaya yapılmış gibi sonuçta sözleşmeye eklenmedirafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 00:10:39Tekrar düzenlenmeyecek bir şey yok ki. Önceki kağıt parçasını yırtıp atacaksınız. Yenisini de eski tarih girerek dolduracaksınız. Siz eve girerken emlakçı sizden emlakçı parası aldı mı?teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 00:11:41Şunuda belirtmek isterim kira sözleşmelerinde kira karşılığı yada eşyalara teminat olarak senet yapıldığında senedin arkasına şerh düşülür örn: bu senet kira bedeli karşılığı düzenlenmiştir farklı bir amaç için kullanılamaz diye . İnternette biraz araştırın göreceksiniz
- 19-03-2022, 00:12:04evet evin sahibi doktor dedi bilmem ne dedi sonra bir baktik ev kocaman kocam doktor demeye başladı herşey bittikten sonraz igrendim ya, biz evi tuttuktan sonra burada kiralar %50 artmış onun için ucuz oyunlar mi yapıyor anlamadımCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle