falanfilan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen kiranı banka aracılığı ile gününde ödediğin sürece seni değil ev sahibi putin bile çıkartamaz
ilk kiramizi bankadan yatirdik zaten aciklamayada belirttik ki depozitoyuda öyle yaptik
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle sözleşme düzgünce yapılmalı. Karşınızda emlakçı olduğu için bir takım çakallıklar yapabilir sonradan. Kesinlikle sözleşmeyi tek tek okuyun. Kırtasiyeden hazır sözleşme alıp kendiniz de götürebilirsiniz ona. Kirayı da kesinlikle bankadan gönderin.
ya derse tekrar duzenlenmez bu veya ne olacak aramızda sıkıntı çıkmaz gibisinden zora sokarsa?