teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk kiramizi bankadan yatirdik zaten aciklamayada belirttik ki depozitoyuda öyle yaptik

ya derse tekrar duzenlenmez bu veya ne olacak aramızda sıkıntı çıkmaz gibisinden zora sokarsa?
Tekrar düzenlenmeyecek bir şey yok ki. Önceki kağıt parçasını yırtıp atacaksınız. Yenisini de eski tarih girerek dolduracaksınız. Siz eve girerken emlakçı sizden emlakçı parası aldı mı?