Bağ-kur borçlarımı saymazsak; Çok şükür bu yıla borçsuz girdim. Bir vefa borcum kaldı, onuda nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum. Çünkü maddi hiç birşey kabul etmiyor.
kredi borcumu bitirince bir süre borçsuz yaşamak istiyordum. fakat kredi borcu olmadan yaşayınca daha çok zararda oluyorum.
şu an 150 bin TL kredi borcum var.