Bağ-kur borçlarımı saymazsak; Çok şükür bu yıla borçsuz girdim. Bir vefa borcum kaldı, onuda nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum. Çünkü maddi hiç birşey kabul etmiyor.

Not: Bunlar dünyevi, Ahirete ise borç çokki çok.