• 18-03-2022, 19:15:05
    #1
    Arkadaşlar bu platform üzerinden eğitim alan var mı veya bilgisi olan bir sınav yapıldı 30 soru matematik türkçe mantık ve ingilizce branşlarından soru geldi testi tamamladım (pek zor gelmedi) indirim kodu ile bildirim aldım sertifikalı bir eğitimmiş belirli şartları var
    5 eğitim alırsak 160 3 eğitim alırsak 140 2 eğitim 120 tek eğitim 100 TL yazıyor farklı birkaç sertifika şartı var 70 puanı geçke %60 eğitim tamamlamak vs. cambridge üniversitesi ödüllü olduğu yazıyor
    ayrıca zaten totalde 5 eğitim var ve 5 eğitime ayrı olarak verilen bir sertifika var 80 adet şirket katılıcakmış staj imkanı filan varmış eğitim sonrası şirketlerden görevler,tamamlamalar vs. sunulacakmış var mıdır bilgisi olan daha önceden duymuş bu akademiyi
  • 18-03-2022, 19:26:28
    #2
    Bana bir kaç ay önce 99 tl demişlerdi. O fiyat 6 aylık fiyat, tek seferlik değil. 6 ay boyunca ödeyeceksiniz.Eğitimleri çok zor değil 101 dersi ile aynı. Ben tercih etmedim. edit: https://safeweb.norton.com/report/sh....com/&ulang=tr web siteleride norton tarafından güvensiz alınıyor. Daha websitelerine önem vermeyen bir akademi öğrencilerine ne kadar değer verir ?
  • 18-03-2022, 19:27:31
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bir kaç ay önce 99 tl demişlerdi. O fiyat 6 aylık fiyat, tek seferlik değil. 6 ay boyunca ödeyeceksiniz.Eğitimleri çok zor değil 101 dersi ile aynı. Ben tercih etmedim.
    yeteri kadar faydalı değil midir sizce
  • 18-03-2022, 19:29:39
    #4
    Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeteri kadar faydalı değil midir sizce
    ben onlara 6 ay boyunca her ay 99 tl verme yerine self-study ile kendimi geliştiririm diye düşündüm.Birde peşimde koştular bu durum rahatsız etti,bak son gün ödemeyi yapmayı unutma, bak 3 gün daha uzattık gibi mesajlar geldi. 1000 kişi mi ne katılıyor,hangi birine network hangi birine staj imkanı sunacaklar? bunları topluca düşünüp redetme kararı aldım, karar sizin
  • 18-03-2022, 19:32:51
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben onlara 6 ay boyunca her ay 99 tl verme yerine self-study ile kendimi geliştiririm diye düşündüm.Birde peşimde koştular bu durum rahatsız etti,bak son gün ödemeyi yapmayı unutma, bak 3 gün daha uzattık gibi mesajlar geldi. 1000 kişi mi ne katılıyor,hangi birine network hangi birine staj imkanı sunacaklar? bunları topluca düşünüp redetme kararı aldım, karar sizin
    teşekkürler hocam