yeteri kadar faydalı değil midir sizce
ben onlara 6 ay boyunca her ay 99 tl verme yerine self-study ile kendimi geliştiririm diye düşündüm.Birde peşimde koştular bu durum rahatsız etti,bak son gün ödemeyi yapmayı unutma, bak 3 gün daha uzattık gibi mesajlar geldi. 1000 kişi mi ne katılıyor,hangi birine network hangi birine staj imkanı sunacaklar? bunları topluca düşünüp redetme kararı aldım, karar sizin