• 20-03-2022, 05:35:49
    #55
    Beni unutmuşsunuz ben de facebook ilk çıktığında fenomen sayfaların sahibiydim 😂
  • 20-03-2022, 08:41:41
    #56
    Uzun süredir aktif değil ama Uras Benlioğlu var.
    @Uras;
  • 20-03-2022, 08:48:09
    #57
    Administrator
    mahsunkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
    Nokta.

    Senden R10 ile ilgili kısa bir içerik bekliyoruz

    Freelancer çalışanların dertleri, kaderi, ev halleri vb. içerik fikri sende. R10’u gençlere daha doğru anlatmamız için güzel olur. @mahsunkaraca;

  • 20-03-2022, 11:29:15
    #58
    Üyeliği durduruldu
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam evet ne cevherler var haklısınız fakat benim demeye çalıştığım şey asgari ücretin altında çalışmaktan şu an aylık milyon lira gelirleri gören birisi. Benim onu abarttığım yok aksine siz neden küçük görüyorsunuz bu adamı? Adam 6 senede aylık gelirini xmilyona katladı kendi kendine
    paraya giden yolda herşeyi mübah görebilirsen aynı onun kadar kazanç sağlayabilirsin. Hemde en fazla 3 ayda.
  • 20-03-2022, 18:42:26
    #59
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @KemalEksioglu; var ama kendisini nedense hiç sevmiyorum.
    Biraz bile mi 🥹
  • 20-03-2022, 19:18:04
    #60
    Ben varım kimse yazmamış beni ayıp
  • 20-03-2022, 19:20:20
    #61
    @Ody; hocam var
  • 20-03-2022, 20:38:28
    #62
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ody; hocam var
    Adamsın kardeşim
    • ademakcan
    ademakcan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-03-2022, 15:49:33
    #63
    mahsunkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
    Şimdi çok duygulandım işte 😊 yıllardır takip ettiğim tekten gelen içerik geliştiricisin. Aramızda olman mutluluk verici.