mahsunkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
Nokta.

Senden R10 ile ilgili kısa bir içerik bekliyoruz

Freelancer çalışanların dertleri, kaderi, ev halleri vb. içerik fikri sende. R10’u gençlere daha doğru anlatmamız için güzel olur. @mahsunkaraca;