bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
Nokta.
Senden R10 ile ilgili kısa bir içerik bekliyoruz
Freelancer çalışanların dertleri, kaderi, ev halleri vb. içerik fikri sende. R10u gençlere daha doğru anlatmamız için güzel olur.
@mahsunkaraca;