mahsunkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence her içerik üreticisinin yolu bir şekilde r10 ile kesişmiştir. sadece kendi mahlaslarını kullanmıyorlardır.
Şimdi çok duygulandım işte 😊 yıllardır takip ettiğim tekten gelen içerik geliştiricisin. Aramızda olman mutluluk verici.