• 18-03-2022, 07:11:43
    #1
    Merhaba,
    Forumda hoşuma gitmeyen bazı kurallardan dolayı hesabımın silinmesini talep ediyorum. (Kvkk)

    Nasıl bir yol izlemeliyim?
  • Kabul Edilen Cevap
    • KVKK ile üyelik tamamen silinmez.

      Sadece dışarıya görünmez hale getirilir. Yöneticiler görmeye devam eder. Tüm veriler ve loglar bizde kalır, kalmak zorunda kanun böyledir zaten bu konuyu yanlış biliyor insanlarımız.

      Herhangi bir durumda emniyet ya da savcılık bilgi talep ettiğinde tüm veriler resmi olarak iletilir. Bu sebeple silinemiyor tamamen. örneğin x kişi suç işlesin kvkk var diyip verileri sildirsin kayıtlar ortadan kaybolsun

      üyeliği dışarıya kapatmak isterseniz kvkk@r10.net adresine email göndermeniz yeterli fakat veriler, yazışmalar, ip kayıtları, mail, telefon, varsa TC bilgileri silinmez bu konuda detaylı bir avukata danışarak bilgi alsın merak eden kullanıcılar 👍🏻
  • 18-03-2022, 07:20:58
    #2
    Söyle de bizde bilelim merak ettim açıkçasj
  • 18-03-2022, 07:34:28
    #3
    Aktifte bir şikayet konunuz var ve bir arkadaşa 450 TL Tutarında ödeme yapmanız gerekiyor. Böyle birşey sonuçlandıktan sonra hesabınızı silebilirsiniz.
    Aktifteki şikayet konularınız çözüldüğünde rahat bir şekilde bu işlemi yapabilirsiniz.
    Her önüne gelen insanları böyle yapıp mağdur edip forumdan gidemez
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
  • 18-03-2022, 07:36:48
    #4
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktifte bir şikayet konunuz var ve bir arkadaşa 450 TL Tutarında ödeme yapmanız gerekiyor. Böyle birşey sonuçlandıktan sonra hesabınızı silebilirsiniz.
    Aktifteki şikayet konularınız çözüldüğünde rahat bir şekilde bu işlemi yapabilirsiniz.
    Her önüne gelen insanları böyle yapıp mağdur edip forumdan gidemez
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
    Ödeme yapma kuralı mı hoşuna gitmiyormuş hocam ben mi yanlış anladım.
    • delikanli53
    delikanli53 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-03-2022, 07:46:48
    #5
    yeni üyelikle yeni hesap silme konusunda görüşürüz o zaman
  • 18-03-2022, 07:48:06
    #6
    konuya tıklayarak zaman kaybettim.
  • 18-03-2022, 07:55:08
    #7
    R10 Sigortacısı
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Forumda hoşuma gitmeyen bazı kurallardan dolayı hesabımın silinmesini talep ediyorum. (Kvkk)

    Nasıl bir yol izlemeliyim?
    Öncelikle her dürüst insan gibi borcunuzu ödemelisiniz. Sonra tekrar konu açın yardımcı olalım.
  • 18-03-2022, 08:05:00
    #8
    Herkese cevap verecek vaktim yok, ben ads uzmanı değilim açık artırmada aynı kampanyada tekrar çalışmyacagini bilmiyodum. Üye olurken de her açık artırmanın içeriğini detaylı olarak biliyorum diye bir şey onaylamadim. İp ban atın yeni hesap zaten açmayacagim. Size iyi sanslar
  • 18-03-2022, 08:06:50
    #9
    Dostuna söyle sabah 10:30 da para istenmez yüreğin varsa da o * li yeri direkt bana soyle numarayi vereyim. Ödeme yapmak sorun değil ne kadar günde ödeme yaptığımı hesap hareketlerinden paylaşayım.. ürün ayrıntısı yazmiyordu açık artirmada delikanli
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun forumdaki insanlarda değil.
    Sorun bu arkadaşta
    Açık artırmaya girip kodlara sahip oluyor ve ödemede yapmıyor. Resmen **************.
    Sonradan ödeme yapmadan tüymeye çalışıyor.
    Ne kadar uyanık birisi
    @ozkany; kusura bakmayın hocam. Şikayet konusunu okuyunca nasıl bir karaktere sahip olduğunuzu gördüm.
    Bir kişiden ticaret yapılıp ödeme yapılmadan engellemek çok yanlış birşey. Üstünede sert bir şekilde çıkışıp kendinizi haksız olduğunuz halde haklı göstermeye çalışmanız bambaşka anlatılmaz birşey.