Merhaba,
Forumda hoşuma gitmeyen bazı kurallardan dolayı hesabımın silinmesini talep ediyorum. (Kvkk)
Nasıl bir yol izlemeliyim?
Hesap silme talebi hk.
25
●2.168
- Kabul Edilen Cevap
- 5 Beğeni
-
- 18-03-2022, 07:34:28Aktifte bir şikayet konunuz var ve bir arkadaşa 450 TL Tutarında ödeme yapmanız gerekiyor. Böyle birşey sonuçlandıktan sonra hesabınızı silebilirsiniz.
Aktifteki şikayet konularınız çözüldüğünde rahat bir şekilde bu işlemi yapabilirsiniz.
Her önüne gelen insanları böyle yapıp mağdur edip forumdan gidemez
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html - 18-03-2022, 07:36:48Ödeme yapma kuralı mı hoşuna gitmiyormuş hocam ben mi yanlış anladım.mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledelikanli53 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 18-03-2022, 07:55:08Öncelikle her dürüst insan gibi borcunuzu ödemelisiniz. Sonra tekrar konu açın yardımcı olalım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2022, 08:05:00Herkese cevap verecek vaktim yok, ben ads uzmanı değilim açık artırmada aynı kampanyada tekrar çalışmyacagini bilmiyodum. Üye olurken de her açık artırmanın içeriğini detaylı olarak biliyorum diye bir şey onaylamadim. İp ban atın yeni hesap zaten açmayacagim. Size iyi sanslar
- 18-03-2022, 08:06:50Dostuna söyle sabah 10:30 da para istenmez yüreğin varsa da o * li yeri direkt bana soyle numarayi vereyim. Ödeme yapmak sorun değil ne kadar günde ödeme yaptığımı hesap hareketlerinden paylaşayım.. ürün ayrıntısı yazmiyordu açık artirmada delikanli
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle