Aktifte bir şikayet konunuz var ve bir arkadaşa 450 TL Tutarında ödeme yapmanız gerekiyor. Böyle birşey sonuçlandıktan sonra hesabınızı silebilirsiniz.
Aktifteki şikayet konularınız çözüldüğünde rahat bir şekilde bu işlemi yapabilirsiniz.
Her önüne gelen insanları böyle yapıp mağdur edip forumdan gidemez
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Ödeme yapma kuralı mı hoşuna gitmiyormuş hocam ben mi yanlış anladım.