• 17-03-2022, 20:37:19
    #1
    Merhaba,
    açıkcası biraz ürktüm böyle görünce normali bu mu bilmiyorum çünkü ilk defa çektirdim daha önce yaşayan arkadaşlar normali böyle mi acaba ?

    Dikkat Bu Fotoğraf Hassas Görüntü Barındırmaktadır


    https://i.hizliresim.com/rso6klc.jpeg
  • Kabul Edilen Cevap
    • 3 BeÄŸeni
      Normaldir hocam hiç bir sıkıntı yok, 20'lik gömülü çekimlerde genelde biraz yarmak gerekir onda da dikiş atıyoruz. Dikişlik bir durum yok gibi görünüyor.
  • 17-03-2022, 20:38:13
    #2
    hiç normal durmuyor.
  • 17-03-2022, 20:39:07
    #3
    Hocam doktora gitmek daha doÄŸru bir karar.
    Burda ne dersek diyelim doğru ama yanlış, sizin içinizi rahatlatmasın.

    En doğru cevabı diş hekimi verir
  • 17-03-2022, 20:39:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sanki aksi bir durum var hocam.
  • 17-03-2022, 20:40:12
    #5
    sigara kullanıyor musunuz
  • 17-03-2022, 20:40:41
    #6
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigara kullanıyor musunuz
    Hayır hocam
  • 17-03-2022, 20:44:12
    #7
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç normal durmuyor.
    Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktora gitmek daha doÄŸru bir karar.
    Burda ne dersek diyelim doğru ama yanlış, sizin içinizi rahatlatmasın.

    En doğru cevabı diş hekimi verir
    FBKmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki aksi bir durum var hocam.
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigara kullanıyor musunuz
    Yorumlarınız için Teşekkür Ederim az önce hekimime sordum fotoğraflarını attım bir şey yokmuş çekim sonrası iyileşmede yara olması normalmiş
  • 17-03-2022, 20:44:41
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Normaldir hocam hiç bir sıkıntı yok, 20'lik gömülü çekimlerde genelde biraz yarmak gerekir onda da dikiş atıyoruz. Dikişlik bir durum yok gibi görünüyor.
  • 17-03-2022, 20:45:03
    #9
    Yanlış söylemiyim ama diş çektirdikten sonra orasi kan toplar patlatmaya çalışma gibi şeyler denmişti bana bende de buna benzerdi