zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç normal durmuyor.
Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doktora gitmek daha doğru bir karar.
Burda ne dersek diyelim doğru ama yanlış, sizin içinizi rahatlatmasın.

En doğru cevabı diş hekimi verir
FBKmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanki aksi bir durum var hocam.
PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sigara kullanıyor musunuz
Yorumlarınız için Teşekkür Ederim az önce hekimime sordum fotoğraflarını attım bir şey yokmuş çekim sonrası iyileşmede yara olması normalmiş