Domainim neden pahalı?
5
●310
- 17-03-2022, 11:07:16Merhaba ben .digital uzantılı domain aldım namecheap üzerinden(Evet, r10 da kayıtlı olan) domainin yenileme tarihi yaklaştı ve 25 - 50 tl verdiğim domain şu anda 32 dolar?! nasıl olabiliyor bu yenileme ücreti neden bu kadar pahalı ve siz ne yapıyorsunuz bu yüksek bedeli ödememek için çünkü normalde 25 tl ye almıştım 100 tl olsa veya 150 yine tamam derim ama 32 dolar çok fazla.
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 17-03-2022, 11:09:49Hocam çok fazla geldi rakam çok tuhafıma gitti teşekkür ederimModal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2022, 11:10:05Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Kesinlike bakın.Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/domain-genel/314...ins-nasil.html - 17-03-2022, 11:12:15Hocam zaten google domains kullanıyordum artık taşıma vakti gelmiş. SaolunMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle