• 17-03-2022, 11:07:16
    #1
    Merhaba ben .digital uzantılı domain aldım namecheap üzerinden(Evet, r10 da kayıtlı olan) domainin yenileme tarihi yaklaştı ve 25 - 50 tl verdiğim domain şu anda 32 dolar?! nasıl olabiliyor bu yenileme ücreti neden bu kadar pahalı ve siz ne yapıyorsunuz bu yüksek bedeli ödememek için çünkü normalde 25 tl ye almıştım 100 tl olsa veya 150 yine tamam derim ama 32 dolar çok fazla.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba ben .digital uzantılı domain aldım (Evet, r10 da kayıtlı olan) domainin yenileme tarihi yaklaştı ve 25 - 50 tl verdiğim domain şu anda 32 dolar?! nasıl olabiliyor bu yenileme ücreti neden bu kadar pahalı ve siz ne yapıyorsunuz bu yüksek bedeli ödememek için çünkü normalde 25 tl ye almıştım 100 tl olsa veya 150 yine tamam derim ama 32 dolar çok fazla.
      Kesinlike bakın.
      https://www.r10.net/domain-genel/314...ins-nasil.html
  • 17-03-2022, 11:08:38
    #2
    Bu tarz domain uzantıları firmadan firmaya göre değişiklik gösterebiliyor aldığınız yer 2.sene için 32$ istiyor olabilir fakat Y şirketi transfer yapanlar için 1$ yapabilir o yüzden farklı firmalara bakıp transfer yapın
  • 17-03-2022, 11:09:24
    #3
    Bu tip uzantılar genelde ilk sene avantajlı oluyor. Zaten tescil ederken de yazıyor. Proje işleri yapıyorsanız bunlara dikkat etmek gerek...
  • 17-03-2022, 11:09:49
    #4
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz domain uzantıları firmadan firmaya göre değişiklik gösterebiliyor aldığınız yer 2.sene için 32$ istiyor olabilir fakat Y şirketi transfer yapanlar için 1$ yapabilir o yüzden farklı firmalara bakıp transfer yapın
    Hocam çok fazla geldi rakam çok tuhafıma gitti teşekkür ederim
  • 17-03-2022, 11:10:05
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ben .digital uzantılı domain aldım (Evet, r10 da kayıtlı olan) domainin yenileme tarihi yaklaştı ve 25 - 50 tl verdiğim domain şu anda 32 dolar?! nasıl olabiliyor bu yenileme ücreti neden bu kadar pahalı ve siz ne yapıyorsunuz bu yüksek bedeli ödememek için çünkü normalde 25 tl ye almıştım 100 tl olsa veya 150 yine tamam derim ama 32 dolar çok fazla.
    Kesinlike bakın.
    https://www.r10.net/domain-genel/314...ins-nasil.html
  • 17-03-2022, 11:12:15
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten google domains kullanıyordum artık taşıma vakti gelmiş. Saolun