Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba ben .digital uzantılı domain aldım (Evet, r10 da kayıtlı olan) domainin yenileme tarihi yaklaştı ve 25 - 50 tl verdiğim domain şu anda 32 dolar?! nasıl olabiliyor bu yenileme ücreti neden bu kadar pahalı ve siz ne yapıyorsunuz bu yüksek bedeli ödememek için çünkü normalde 25 tl ye almıştım 100 tl olsa veya 150 yine tamam derim ama 32 dolar çok fazla.
Kesinlike bakın.
https://www.r10.net/domain-genel/314...ins-nasil.html