• 16-03-2022, 13:58:28
    #19
    Vallahi ben satın alacağım domaini ararken bile datalarında görürler arandığını satışa kapanır diye hemen satın alıyorum.
    Hani sabah bir bakıp kim ne arama yapmış güzel domain varmı acaba aralarında diye bakıyorlardır diye düşünüyorum bazen, belki de benim kuruntumdur.
  • 16-03-2022, 14:12:07
    #20
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha domain alındıktan sonra böyle bir durum söz konusu değil, kesinlikle domaine çökmüşler resmen... Ayrıca bakın bu domainler kimin üzerinden alınıp kullanılmış gözüküyor, bu görülebiliyordu sanırım değil mi? Gerçekten yapılan büyük terbiyesizlik hakkınızı arayın... Bu desteklerin görüşme geçmişi mailinize geliyor genelde bir kontrol edin, umarım bulursunuz.
    teşekkür ederim hocam kimin üstüne olduğuna bakılıyorduk büyük ihtimal hemen maili de kontrol edeyim belki vardır.
  • 16-03-2022, 14:13:37
    #21



    İki domainde çok önceden alınmış zaten. Firma adını kötülemeden önce keşke araştırsaydınız hocam.
  • 16-03-2022, 14:14:51
    #22
    Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    İki domainde çok önceden alınmış zaten. Firma adını kötülemeden önce keşke araştırsaydınız hocam.
    hocam ben firmayı kötülemedim ayrıca nasıl bakılacağını bilmiyordum teşekkür ederim yardımınız için.
  • 17-03-2022, 01:27:58
    #23
    Herkes çökmüş vs yazmış ama bunun sağlaması çok basit whois çekildiğinde görülmekte domainler çok daha önceden tescil edilmiş.
    Buradaki sorun tamamen teknik, sitede kullanılan wisecp yazılımı kullanan arkadaşlar aşinadır ne yazık ki dolu domaini boş, boş domaini dolu gösterebilen bir yazılım olduğu için firmada yazılımın maduru olmuş.
  • 17-03-2022, 06:59:14
    #24
    gelirkazancim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben firmayı kötülemedim ayrıca nasıl bakılacağını bilmiyordum teşekkür ederim yardımınız için.
    İlk mesajınızı düzenlemeniz gerekmiyor mu acaba ?
    Yazık, günah kul hakkı bilin istedim.
  • 17-03-2022, 07:31:21
    #25
    KOZBA.NET
    Tamam firma bitti işte, konuyu en az 400 üye görmüştür zaten. R10'da ticaret yapmak çok zor...
  • 17-03-2022, 07:40:07
    #26
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam firma bitti işte, konuyu en az 400 üye görmüştür zaten. R10'da ticaret yapmak çok zor...
    ++++ yazık oldu..
  • 17-03-2022, 08:14:52
    #27
    Domain almadan önce icann kendi sitesinden sorgulama yapabilirsiniz;
    https://lookup.icann.org/lookup