gelirkazancim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben firmayı kötülemedim ayrıca nasıl bakılacağını bilmiyordum teşekkür ederim yardımınız için.
İlk mesajınızı düzenlemeniz gerekmiyor mu acaba ?
Yazık, günah kul hakkı bilin istedim.