arkadaşım hediye olarak aşağıda bıraktığım ürünü almış, merak ettiğim bir şey var tek ekran kartını mininge bağlasam bi kazancı olur mu en azından elektrik faturasını karşılasa da yeter benim için zaten bilgisayarımda takılı olan ekran kartı idare ediyor beni sağlam o da, bu arada satsam da darılmaz yani naptın diye sormaz fazlalık olarak gelecek.
https://www.vatanbilgisayar.com/msi-...ran-karti.html
Ekran kartını nasıl değerlendireyim?
4
●138
- 14-03-2022, 12:08:02hocam inanın bende yıllarca doğru arkadaşı aradım ve eninde sonunda buldum... Önemli olan doğru olan değilmiş zengin olanmışC0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2022, 13:59:28Arkadaşlarınla tanışma olasılığımız nedir ?