arkadaşım hediye olarak aşağıda bıraktığım ürünü almış, merak ettiğim bir şey var tek ekran kartını mininge bağlasam bi kazancı olur mu en azından elektrik faturasını karşılasa da yeter benim için zaten bilgisayarımda takılı olan ekran kartı idare ediyor beni sağlam o da, bu arada satsam da darılmaz yani naptın diye sormaz fazlalık olarak gelecek.

https://www.vatanbilgisayar.com/msi-...ran-karti.html