• 13-03-2022, 13:18:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar, sokakta bir köpek buldum ayağına çivi batmış, canı çok acıyor Müdehale etmek istedim ama çok saldırgan ısırmaya çalışıyor. 10 tane veteriner aradım gelemeyiz, siz getirin diyorlar. Biz Adana'dayiz. Devletin bir kurumu felan var mi bildiginiz gelip alacak?

    Resim: https://imgyukle.com/i/EGGJIh
  • 13-03-2022, 13:20:13
    #2
    Belediyenin oluyor fakat onlarda ne kadar ilgileniyor bilmiyorum
  • 13-03-2022, 13:20:19
    #3
    LOTUSLİSANS.COM
    Hocam zabıtayı arayın. Belediyelerin hayvan ambulansı oluyor belki sizin oranın da vardır.
  • 13-03-2022, 13:20:22
    #4
    Belediyelerin hayvan barınakları oluyor, onları arayabilirsiniz.
  • 13-03-2022, 13:26:26
    #5
    Deva Veteriner Kliniği var sokak hayvanlarına yardımcı oluyorlardı, belediyeyi arayın durumu izah edin ya deva veteriner kliniği size yardımcı olur ya da belediye ekibi hemen gelir alır tedavisini yapar.
    Antalya/Korkuteli bu konuda çok iyi, köpeğe dikiş atıp ertesi gün getirdiler, helal olsun tekrar.
  • 13-03-2022, 13:35:32
    #6
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediyenin oluyor fakat onlarda ne kadar ilgileniyor bilmiyorum
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zabıtayı arayın. Belediyelerin hayvan ambulansı oluyor belki sizin oranın da vardır.
    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediyelerin hayvan barınakları oluyor, onları arayabilirsiniz.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deva Veteriner Kliniği var sokak hayvanlarına yardımcı oluyorlardı, belediyeyi arayın durumu izah edin ya deva veteriner kliniği size yardımcı olur ya da belediye ekibi hemen gelir alır tedavisini yapar.
    Antalya/Korkuteli bu konuda çok iyi, köpeğe dikiş atıp ertesi gün getirdiler, helal olsun tekrar.
    Barinagi, belediyeyi aradım yardımcı olmadılar. Şimdi bir tasma buldum takabilirsem arabaya bindirip veterinere götürmeye calisacagim.
  • 13-03-2022, 13:36:50
    #7
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barinagi, belediyeyi aradım yardımcı olmadılar. Şimdi bir tasma buldum takabilirsem arabaya bindirip veterinere götürmeye calisacagim.
    Belediyenin normal iletişimini arayın onlar dahili numaraya yönlendirirler sizi, son çare kendiniz deneyin.
    Hem hayvanın hem de sizin sağlığınız için riske girmeyin.
  • 13-03-2022, 13:40:44
    #8
    Hocam veterineri arayın ve diyin ki " yol paranızı ben karşılıcam para önemli değil siz yeter ki gelin " şeklinde konuşursanız onlar gelirler
  • 13-03-2022, 13:55:36
    #9
    Yiyecek bir şeyler verip kendinize alıştırmayı deneyebilirsiniz. Dikkat edin, korkup sizi ısırabilir.