Merhaba arkadaşlar, sokakta bir köpek buldum ayağına çivi batmış, canı çok acıyor Müdehale etmek istedim ama çok saldırgan ısırmaya çalışıyor. 10 tane veteriner aradım gelemeyiz, siz getirin diyorlar. Biz Adana'dayiz. Devletin bir kurumu felan var mi bildiginiz gelip alacak?

Resim: https://imgyukle.com/i/EGGJIh