Benim motosikletim var fakat HGS takılacak bir şehirde değilim dolayısıyla öyle bi borcun olması zaten imkansız
Bunları şikayet edebileceğimiz bir yer vardı hatırlayamıyorum bileniniz var mı, savcılığa gitmeye üşeniyorum internetten screenshotlarla bir yere ediyorduk ?
Edit: cimere şikayet ettim screenshotlarla
Böyle sitelere her zaman whois atın domain bugün kayıt edilmiş. Bakın arkadaş kişisel bilgilerini bile gizlememiş. Forumda olduğuna %100 eminim telefon numaralarınızı toplamış