Benim motosikletim var fakat HGS takılacak bir şehirde değilim dolayısıyla öyle bi borcun olması zaten imkansız
Bunları şikayet edebileceğimiz bir yer vardı hatırlayamıyorum bileniniz var mı, savcılığa gitmeye üşeniyorum internetten screenshotlarla bir yere ediyorduk ?
Edit: cimere şikayet ettim screenshotlarla