• 11-03-2022, 16:32:01
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar. Geçende forumda dolaşırken birkaç kişinin iphoneye imei attırdığını gördüm.
    İmei atan varsa bana yazabilir mi?

    Telefon İphone x

    Not: Telefon kaçak değil, imei klonlanmış. Devletten açtırdık ama satışını gerçekleştiremiyorum. Benim hattan başkasını okumuyor.
  • 11-03-2022, 16:34:18
    #2
    @mfk;
  • 11-03-2022, 16:35:17
    #3
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mfk;
    Teşekkür ederim .
  • 11-03-2022, 16:36:33
    #4
    Öyle bir şey mümkün değil diye biliyorum ama…
  • 11-03-2022, 18:13:22
    #5
    Atılamaz atıyorum diyen yalan söyler.
  • 12-03-2022, 07:25:27
    #6
    E devletten kendi adına-hattına kayıt ettirmişsindir. 1 sene boyunca senin hattın harici hat takılamaz cihaza.