Selamun Aleyküm dostlar. Geçende forumda dolaşırken birkaç kişinin iphoneye imei attırdığını gördüm.
İmei atan varsa bana yazabilir mi?

Telefon İphone x

Not: Telefon kaçak değil, imei klonlanmış. Devletten açtırdık ama satışını gerçekleştiremiyorum. Benim hattan başkasını okumuyor.