Kaiya1453 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10a bişey mi oluyor?
22
●902
- 07-03-2022, 22:13:45Bende masaüstünde giris yasagi yedim mobilden giriyorum. Waf degil. Forum doğrulaması hatasi hic bir yer acilmiyordu sayfayi yenilesemde.
- 07-03-2022, 22:14:29AdministratorHızlandırma çalışmaları yapılıyor ara ara bazı sorunlar olabilir bunlar "Anlık ya da kısa süreli" olur arkadaşlar.
