R10a bişey mi oluyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10a bişey mi oluyor?
22
●
902
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10a bişey mi oluyor?
1
2
3
07-03-2022, 22:10:57
#10
Webdestek
Mesaj kotası 25'e düşürülmüş görünüyor.
07-03-2022, 22:11:02
#11
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bip
Dün geceden beri bakım çalışması var, her şey kontrol altında, geçici bir durum.
07-03-2022, 22:11:25
#12
Misafir
Vay arkadaş bende -55 nasıl oldu diyorum
@
Bip
; herkese +100 hediye etmen yok mu...
07-03-2022, 22:11:36
#13
Misafir
Vay arkadaş bende -55 nasıl oldu diyorum
@
Bip
; herkese +100 hediye etmen yok mu...
Kaiya1453
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
07-03-2022, 22:11:52
#14
razor94
herkes yaşıyor
farklı olarak şöyle bir şeyde çıktı ortaya ne olaki
07-03-2022, 22:12:05
#15
Kaiya1453
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün geceden beri bakım çalışması var, her şey kontrol altında, geçici bir durum.
Az önce bu sayfaya erişim yetkiniz yoktur uyarısı aldım hesaplarımızda bir ban veya ceza söz konusu değil dimi ? Kolaylıklar dilerim
07-03-2022, 22:12:08
#16
Jershy
Bende herhangi bir problem yok
07-03-2022, 22:12:51
#17
Alengirik
Arkadaşlar bakım var
07-03-2022, 22:13:14
#18
aksaraymalakli
kontrol altın da beler sakin
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler