• 07-03-2022, 17:57:51
    #1
    Teşekkürler
  • 07-03-2022, 18:00:37
    #2
    İş Arayanlar kısmına yapabildiklerinizi yazın aynı şekil bende r10 üzerinden harçlığımı çıkarıyorum
  • 07-03-2022, 18:05:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, elindeki bütün gmailleri almak istiyorum. Bana ulaşabilirsiniz.
  • 07-03-2022, 18:05:02
    #4
    • Acil 40 TL’ye ihtiyacım var hocalarım. Bu parayı nasıl nerden hangi işten çıkartabilirim. Öğrencilik yıllarım öyle zor zamana denk geldi ki
    • Merhaba hocalarım üni öğrencisi olduğum için başlıktada dediğim gibi 20-40 tl arası günlük harçlığımı çıkarabileceğim bir iş var mı ? Teşekkürler saygılar
    • Merhaba hocalarım yarın için ünide 60-70 tl arası para gerek. Bu parayı çıkarmak için verebileceğiniz iş var mıdır ? Teşekkürler
    • Evde yapabileceğim harçlık için iş var mı ? Lütfen şu ürünü sat komisyon vereyim demeyin yapamıyorum. Çok bi şey değil bu zamanda günlük 20-30 tl kazansam bana yeter. Teşekkürler
    • Merhaba hocalarım ünide acil 100-150 arası ücret gerekli bu parayı nasıl çıkartabilirim ? Bursumda kesildi. Almam gereken malzemeler var ? Teşekkür ederim

    Yukarıda ki tüm konuları sizin açtığınızı görüyorum bu işin sonu varmı onuda ön göremiyorum, kardeşim öncelikle fiziksel engelin olduğu için çok üzgünüm. Allah kolaylık versin, devlet tarafından yardım sağlanmıyor mu?, Ailenin durumu kötü ise ayrı, sizin fiziksel engeliniz var ise ayrı yardımlar yapılıyor diye biliyorum. Bu tür konular bir zaman sonra fazlasıyla yanlış anlaşılabilir. Benimde şuan 40TL'ye ihtiyacım var mesela hatta forumda yüzlerce kişininde ihtiyacı vardır en azından bir fatura ödenir ya da ekmek alınabilir. Her ihtiyacımızda konu açmak doğru olmadığını düşünüyorum, her konu açtığınızda bir üye gelip yardım etmiş kimsede sizi uyarmamış inanın az öncede dediğim gibi benimde belirttiğiniz tutarlara ihtiyacım var ama ne yapıp ne edip birşeyler öğrenip üretip satıyorum.

    Tavsiyem bu şekilde değilde, bir satış konusu açın sizin söylediğinize göre canlı destek verilir aylık bir bütçe belirleyin, makale yazın, video editleyin bilmiyorsanız öğrenin. Bu tür konular gerçekten insanların vıcdanını sorguladığı konular daha dikkatli olun.
  • 07-03-2022, 18:06:11
    #5
    Hocam merhaba, eğer kabul ederseniz size kanva ve duolingo öğretmen üyeliği hediye etmek istiyorum. Forum üzerinde artık pek satılmıyor ama başka yerlerde satmayı deneyebilirsiniz.
  • 07-03-2022, 18:12:08
    #6
    Balık yemekten ziyade balık tutmayı öğrenmenizi tavsiye ederim. Fiziksel engeliniz olduğunu görüyorum ancak bilgisayar konusunda deneyiminiz olduğunuda görüyorum Referanslı Coin Sistemlerinden KYC ile üyelik yapıp kazançlar elde edebilirsiniz, Tasarım yapıp satabilirsiniz, makale yazabilirsiniz, hesap al sat işi yapıp ticaret yapabilirsiniz, instagram, gmail vs açıp satabilirsiniz. En azından kimseye minnet etmezsiniz. Allah yardımcınız olsun. (Açtığınız +5'den fazla para isteme konunuza istinaden yazdım)
  • 07-03-2022, 18:13:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Acil 40 TL’ye ihtiyacım var hocalarım. Bu parayı nasıl nerden hangi işten çıkartabilirim. Öğrencilik yıllarım öyle zor zamana denk geldi ki
    • Merhaba hocalarım üni öğrencisi olduğum için başlıktada dediğim gibi 20-40 tl arası günlük harçlığımı çıkarabileceğim bir iş var mı ? Teşekkürler saygılar
    • Merhaba hocalarım yarın için ünide 60-70 tl arası para gerek. Bu parayı çıkarmak için verebileceğiniz iş var mıdır ? Teşekkürler
    • Evde yapabileceğim harçlık için iş var mı ? Lütfen şu ürünü sat komisyon vereyim demeyin yapamıyorum. Çok bi şey değil bu zamanda günlük 20-30 tl kazansam bana yeter. Teşekkürler
    • Merhaba hocalarım ünide acil 100-150 arası ücret gerekli bu parayı nasıl çıkartabilirim ? Bursumda kesildi. Almam gereken malzemeler var ? Teşekkür ederim
    Yukarıda ki tüm konuları sizin açtığınızı görüyorum bu işin sonu varmı onuda ön göremiyorum, kardeşim öncelikle fiziksel engelin olduğu için çok üzgünüm. Allah kolaylık versin, devlet tarafından yardım sağlanmıyor mu?, Ailenin durumu kötü ise ayrı, sizin fiziksel engeliniz var ise ayrı yardımlar yapılıyor diye biliyorum. Bu tür konular bir zaman sonra fazlasıyla yanlış anlaşılabilir. Benimde şuan 40TL'ye ihtiyacım var mesela hatta forumda yüzlerce kişininde ihtiyacı vardır en azından bir fatura ödenir ya da ekmek alınabilir. Her ihtiyacımızda konu açmak doğru olmadığını düşünüyorum, her konu açtığınızda bir üye gelip yardım etmiş kimsede sizi uyarmamış inanın az öncede dediğim gibi benimde belirttiğiniz tutarlara ihtiyacım var ama ne yapıp ne edip birşeyler öğrenip üretip satıyorum.

    Tavsiyem bu şekilde değilde, bir satış konusu açın sizin söylediğinize göre canlı destek verilir aylık bir bütçe belirleyin, makale yazın, video editleyin bilmiyorsanız öğrenin. Bu tür konular gerçekten insanların vıcdanını sorguladığı konular daha dikkatli olun.
    Hcoam türk insanı vicdanlıdır

    2 saat öncede aynı konuyu açtı demekki birinden para koparamadı tekrar deniyor
  • 07-03-2022, 18:17:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu tip konular yoğunlaştı. Fardım ediliyor diye suistimal ediliyor. Belki cidden zor durumda kalan olacak bu tip kesim yüzünden emin olunamıyor. Parayı aldıktan sonra da enayi gözüyle bakıyor çoğu hoş değil. Talep konuları yasaklanmalı.
  • 07-03-2022, 18:22:11
    #9
    R10 da is arıyorum yerinde bakabilirsiniz