- Acil 40 TLye ihtiyacım var hocalarım. Bu parayı nasıl nerden hangi işten çıkartabilirim. Öğrencilik yıllarım öyle zor zamana denk geldi ki

- Merhaba hocalarım üni öğrencisi olduğum için başlıktada dediğim gibi 20-40 tl arası günlük harçlığımı çıkarabileceğim bir iş var mı ? Teşekkürler saygılar
- Merhaba hocalarım yarın için ünide 60-70 tl arası para gerek. Bu parayı çıkarmak için verebileceğiniz iş var mıdır ? Teşekkürler
- Evde yapabileceğim harçlık için iş var mı ? Lütfen şu ürünü sat komisyon vereyim demeyin yapamıyorum.
Çok bi şey değil bu zamanda günlük 20-30 tl kazansam bana yeter. Teşekkürler - Merhaba hocalarım ünide acil 100-150 arası ücret gerekli bu parayı nasıl çıkartabilirim ? Bursumda kesildi. Almam gereken malzemeler var ? Teşekkür ederim
Yukarıda ki tüm konuları sizin açtığınızı görüyorum bu işin sonu varmı onuda ön göremiyorum, kardeşim öncelikle fiziksel engelin olduğu için çok üzgünüm. Allah kolaylık versin, devlet tarafından yardım sağlanmıyor mu?, Ailenin durumu kötü ise ayrı, sizin fiziksel engeliniz var ise ayrı yardımlar yapılıyor diye biliyorum. Bu tür konular bir zaman sonra fazlasıyla yanlış anlaşılabilir. Benimde şuan 40TL'ye ihtiyacım var mesela hatta forumda yüzlerce kişininde ihtiyacı vardır en azından bir fatura ödenir ya da ekmek alınabilir. Her ihtiyacımızda konu açmak doğru olmadığını düşünüyorum, her konu açtığınızda bir üye gelip yardım etmiş kimsede sizi uyarmamış inanın az öncede dediğim gibi benimde belirttiğiniz tutarlara ihtiyacım var ama ne yapıp ne edip birşeyler öğrenip üretip satıyorum.
Tavsiyem bu şekilde değilde, bir satış konusu açın sizin söylediğinize göre canlı destek verilir aylık bir bütçe belirleyin, makale yazın, video editleyin bilmiyorsanız öğrenin. Bu tür konular gerçekten insanların vıcdanını sorguladığı konular daha dikkatli olun.
Çok güzel yazmışsınız böyle düşünmeniz gayet normaldir. Kötü bir niyetimin olmadığını da bilmenizi isterim. Lazım olunan miktarlar bin liralar değil. *********** olsam ismim cismim wpem yardımcı olanların elinde olmaz. Ayrıyeten ben böyle bütün konularını toplayayım da dilenci konumuna düşüreyim hareketinde bulunmanız açıkçası beni üzdü. Zaten bakmak isteyen açtığım konulara bakabilir. Burda suistimalden bahsediliyor vicdandan bahsediliyor ama sizin böyle bir algı oluşturmanız hiç vicdani olmamış. Yine de teşekkürler. Şunu belirtmek isterim bana para verin diye konu açmadım hiç bir zaman nasıl kazanırım dedim. Zaten merak etmeyin moderatörler uyumuyor değil mi ?

yanlış bir tarafı olsa bu nispet ettiğiniz konuları kaldırırdı. Konularımda lazım olunan fiyat belirtmemde ki asıl amaç lazım olunan fiyata göre iş önermeniz. Konularımda neden sürekli kendime engelli hitabında bulunduğumu da şöyle açıklayayım amaç kendimi acındırmak asla olmadı normal sorduğum zaman e git çalış diye dalga geçip geçiştirenler oldu. E bende biliyorum çalışmayı zaten öyle bir şey yapabilsem böyle bir konu açmam demi? Saygılar