• 05-03-2022, 23:09:36
    #1
    Aydınlı Bi arkadaşım bu cümleyi kurdu da, çözemedim dedem doğum yaptı ne demek. Acil Bi şey mi, yoksa şaka mı yazdı bilemedim.
  • 05-03-2022, 23:10:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dalga geçmiş hocam espri ile karışık. biz de babannem doğum yaptı deriz.
  • 05-03-2022, 23:10:34
    #3
    🏆 SMM-PANEL.NET
    ne var bunda dedesi doğum yapamaz mı? (!) bunun şakası olmaz sormanız bile saçma
  • 05-03-2022, 23:12:00
    #4
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aydınlı Bi arkadaşım bu cümleyi kurdu da, çözemedim dedem doğum yaptı ne demek. Acil Bi şey mi, yoksa şaka mı yazdı bilemedim.
    Hocam Horoz senede 1 yumurtlar bizim horoz valla bugün yumurtlamış. İnsanlarda da erkek te 60 yılda bir doğum olma ihtimali! (!)
  • 05-03-2022, 23:13:52
    #5
    Bir tanıdığım vardı dedesi genç 35 yaşındaki kadınla evlendi çocuk yaptı ve erkek çocukları oldu. Durum böyle olunca doğan bebek tanidigimin amcası oluyor 😁 geçenlerde karşılaştık baktım bu çocuğa kızıyor dedim insan amcasına bağırır mi 😁
  • 05-03-2022, 23:14:33
    #6
    Wordpress
    Vurun kafayı uyuyun dicem de.. Saat o kadar geç değil
  • 05-03-2022, 23:15:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hiç olmayacak birşeyin olması demektir.