Bir tanıdığım vardı dedesi genç 35 yaşındaki kadınla evlendi çocuk yaptı ve erkek çocukları oldu. Durum böyle olunca doğan bebek tanidigimin amcası oluyor 😁 geçenlerde karşılaştık baktım bu çocuğa kızıyor dedim insan amcasına bağırır mi 😁