• 04-03-2022, 18:37:38
    #1
    Merhaba 2 aylık cihaz ne wifi bağlıyken ne de 4g açıkken instagram olsun whatsapp olsun mesaj gelmiyor ne zaman girersem o zaman mesajlarım bildirimlerim düşüyor. tek tek tüm ayarlarını yaptım telefonu sıfırladım ama yok bi sonuç başına gelen var mı acaba
  • 04-03-2022, 18:39:05
    #2
    Bende de XS MAX var aynı sorunu yaşıyorum
  • 04-03-2022, 18:39:35
    #3
    bluezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de XS MAX var aynı sorunu yaşıyorum
    Çok can sıkıcı bi durum gerçekten
  • 04-03-2022, 18:40:08
    #4
    Evet çok araştırdım bulamadım çözümünü
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok can sıkıcı bi durum gerçekten
  • 04-03-2022, 21:21:32
    #5
    bluezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çok araştırdım bulamadım çözümünü
    Şu an çözüldü gibi hocam ses açma düğmesine bir defa bas bırak ses kısma tuşuna bir defa bas bırak ve telefonu kapatma düğmesine elma gelene kadar bas bırakma yeniden başlatacak kendiliğinden sonra düzeliyor apple destekten böyle çözdüm
  • 04-03-2022, 21:22:40
    #6
    Teşekkürler hocam
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an çözüldü gibi hocam ses açma düğmesine bir defa bas bırak ses kısma tuşuna bir defa bas bırak ve telefonu kapatma düğmesine elma gelene kadar bas bırakma yeniden başlatacak kendiliğinden sonra düzeliyor apple destekten böyle çözdüm