Merhaba 2 aylık cihaz ne wifi bağlıyken ne de 4g açıkken instagram olsun whatsapp olsun mesaj gelmiyor ne zaman girersem o zaman mesajlarım bildirimlerim düşüyor. tek tek tüm ayarlarını yaptım telefonu sıfırladım ama yok bi sonuç başına gelen var mı acaba