Merhaba arkadaşlar. Geçen sene mart sonu askere gittim, o zamandan beri bot giyiyorum Spor ayakkabı almanın vakti geldi.
Beyaz kalın tabanlı spor ayakkabı düşünüyorum. İçi parçalanmayan, denediğiniz kalitesini beğendiğiniz marka var mı acaba?
Ben bir Flo'ya gireyim dedim geçen girmez olaydım en basit kinetix bile 250 tl olmuş nike adidas falan 1000 tl 800 tl falan görünce direkt çıktım ayakkabılarımı sildim 2 yıl daha gider
Ben bir Flo'ya gireyim dedim geçen girmez olaydım en basit kinetix bile 250 tl olmuş nike adidas falan 1000 tl 800 tl falan görünce direkt çıktım ayakkabılarımı sildim 2 yıl daha gider