• 02-03-2022, 12:01:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Geçen sene mart sonu askere gittim, o zamandan beri bot giyiyorum Spor ayakkabı almanın vakti geldi.
    Beyaz kalın tabanlı spor ayakkabı düşünüyorum. İçi parçalanmayan, denediğiniz kalitesini beğendiğiniz marka var mı acaba?
  • 02-03-2022, 12:02:36
    #2
    Skechers dan uzak durun 15 günde parçalanmaya başlıyor içleri hangi modeli olursa olsun.
    • mrtykc
    mrtykc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2022, 12:03:47
    #3
    Sen ben misin?
  • 02-03-2022, 12:05:40
    #4
    Eg2654 Adidas kullanıyorum oldukça başarılı tavsiye ederim
  • 02-03-2022, 12:07:30
    #5
    Ben bir Flo'ya gireyim dedim geçen girmez olaydım en basit kinetix bile 250 tl olmuş nike adidas falan 1000 tl 800 tl falan görünce direkt çıktım ayakkabılarımı sildim 2 yıl daha gider
  • 02-03-2022, 12:17:13
    #6
    Platin üye
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir Flo'ya gireyim dedim geçen girmez olaydım en basit kinetix bile 250 tl olmuş nike adidas falan 1000 tl 800 tl falan görünce direkt çıktım ayakkabılarımı sildim 2 yıl daha gider
    aynen hocam gundelık alırdık 80 90 tl baktım gecen 250 tl olmus

    80 90 tl ıken dolar 8 9 tl ıdı .
  • 02-03-2022, 14:05:22
    #7
    Nike Air Force 1 ‘in bir modelini kullanıyorum, gayet rahat. Tavsiye edebilirim. (Kalın taban istediğiniz için önerimdir)
  • 02-03-2022, 15:57:27
    #8
    Maalesef belirtilen ayakkabılar için 1.5 - 2k bütçem yok.
    Max 300₺ ödeyebilirim o da 2 taksit Sanırım yine angara metro altına kaldık