Merhaba arkadaşlar. Geçen sene mart sonu askere gittim, o zamandan beri bot giyiyorum Spor ayakkabı almanın vakti geldi.
Beyaz kalın tabanlı spor ayakkabı düşünüyorum. İçi parçalanmayan, denediğiniz kalitesini beğendiğiniz marka var mı acaba?