• 02-03-2022, 00:13:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bir kota sorunu sebebiyle 10 bin adet farklı numaraya SMS gönderilecek ve SMS giden numara sahibinden kod alınacaktır. Sorun şurada her numara sadece bir kez kullanılabilir. Kod başı 5₺ ödemeyi de düşünüyorum. Fikir verecek arkadaşları bekliyorum.
    Not: işin illegal hiç bir tarafı yoktur tamamen legaldir.
  • 02-03-2022, 00:16:49
    #2
    Hangi platform için, nasıl bir iş planı, ne amaçlanıyor hepsini detaylı şekilde yazsanız ona göre çözüm üretebiliriz ama bu bilgiyle öngörüden başka bir şey üretemeyiz hocam.
  • 02-03-2022, 00:21:21
    #3
    Biraz daha detay verebilirseniz fikir sunulabilir.
  • 02-03-2022, 00:21:23
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi platform için, nasıl bir iş planı, ne amaçlanıyor hepsini detaylı şekilde yazsanız ona göre çözüm üretebiliriz ama bu bilgiyle öngörüden başka bir şey üretemeyiz hocam.
    Hocam şöyle anlatayım. Global bir firmanın Türkiye distribütörüyüz ve yaptığımız satışı da gösterebilmek için böyle bir şeye ihtiyacımız var. Platform yok numara verilecek sistemden numaraya SMS gidecek SMS de kod olacak numara sahibi de o kodu bize verecek. Anlatabilmişimdir umarım
  • 02-03-2022, 00:20:47
    #5
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle anlatayım. Global bir firmanın Türkiye distribütörüyüz ve yaptığımız satışı da gösterebilmek için böyle bir şeye ihtiyacımız var. Platform yok numara verilecek sistemden numaraya SMS gidecek SMS de kod olacak numara sahibi de o kodu bize verecek. Anlatabilmişimdir umarım
    O kodu toplamak için URL mi verilecek yoksa kendileri mi iletecek, eğer gerçekten yasal/etik bir oluşum ise özelden/Whatsapp'tan yazın kurgu plan yapalım.
  • 02-03-2022, 00:22:41
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kodu toplamak için URL mi verilecek yoksa kendileri mi iletecek, eğer gerçekten yasal/etik bir oluşum ise özelden/Whatsapp'tan yazın kurgu plan yapalım.
    Size yazacağım hocam WhatsApp dan işin ahlaki veya illegal bir sorunu yok. Çok şükür o konuda içim rahat