Merhaba arkadaşlar, bir kota sorunu sebebiyle 10 bin adet farklı numaraya SMS gönderilecek ve SMS giden numara sahibinden kod alınacaktır. Sorun şurada her numara sadece bir kez kullanılabilir. Kod başı 5₺ ödemeyi de düşünüyorum. Fikir verecek arkadaşları bekliyorum.
Not: işin illegal hiç bir tarafı yoktur tamamen legaldir.