• 28-02-2022, 10:59:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Konu hakkında ilerleyişi bilmediğim için bu konuyu açtım. R10 nickimi değiştirmek için kart satın aldım ve @Admin; hesabına pm attım fakat dünden bu yana işlem yapılmadı. Bu kadar uzun sürüyor mu daha önce değiştiren arkadaşlar var mı?
  • 28-02-2022, 11:00:22
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    görmemiştir büyük ihtimalle. @Admin; etiketleyeyim belki görür.
  • 28-02-2022, 11:00:32
    #3
    Çok uzun sürmemişti benim işlemim, en kısa sürede dönüş sağlarlar hocam
  • 28-02-2022, 11:05:32
    #4
    Teşekkürler cevaplarınız için
  • 28-02-2022, 11:07:39
    #5
    Otomatize işlemler anlık gerçekleşir, ancak takdir edersiniz ki binlerce kişinin talebi olabiliyordur. @Admin; de yoğunluğa göre PM'lere bir süre içerisinde yetişerek gerekli olan işlemleri yapar. Biraz bekleyin.
  • 28-02-2022, 11:09:57
    #6
    Bekliyorum zaten bilgi amaçlı sordum eksik bir işlem olmaması açısından.
  • 28-02-2022, 11:18:36
    #7
    Teşekkürler @Admin; Coşkun bey iletişime geçti zaten.