Merhaba arkadaşlar;

Konu hakkında ilerleyişi bilmediğim için bu konuyu açtım. R10 nickimi değiştirmek için kart satın aldım ve @Admin; hesabına pm attım fakat dünden bu yana işlem yapılmadı. Bu kadar uzun sürüyor mu daha önce değiştiren arkadaşlar var mı?